Gäsp'

Precis vaknat upp, satte på väckarklockan lite tidigare, för att hinna göra ett inlägg innan vi ska åka.
Igår kväll, körde jag lite bartender :P


Jag skulle göra drinkar åt min föräldrar, eller egentligen åt min mamma, det var en liten överraskning för henne, eftersom det är hennes namnsdag idag och det är ju fruntimmerveckan så då får man väll "ställa upp" lite :P




Här en en bild på de färdiga drinkarna. Mamma är den suddiga typen :P
Hehe, viste inte riktigt om hon ville vara med på internet eller inte + bilden på henne blev inte så bra, Om jag frågar henne kanske jag kan lägga ut en bra bild på Mammsen :D :P

Jaja jag måste göra mig klar nu för jag och P ska iväg med mormor och morfar till Vallarnas teater today, ;D

SMIIIIILE:D
// Jettan :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0